brand insistence

brand insistence
марк. верность бренду* (исключительная преданность бренду; выражается в том, что потребитель порой не может рационально объяснить преимущество данной торговой марки перед другими, но при этом не рассматривает возможность покупки товара альтернативной марки и готов потратить время и усилия на поиск и покупку товара данной марки)
See:

Англо-русский экономический словарь.

Смотреть что такое "brand insistence" в других словарях:

  • Montecristo (cigar brand) — Montecristo is the name of two brands of premium cigar, one produced on the island of Cuba for Habanos SA, the Cuban state owned tobacco company, and the other produced in La Romana, Dominican Republic for the Franco Spanish tobacco monopoly… …   Wikipedia

  • наиболее высокая ступень в иерархии имиджа торговой марки — Означает верность потребителя одной торговой марке, то есть максимальную вероятность выбора конкретной торговой марки в одной группе товаров при совершении повторной покупки. [http://www.morepc.ru/dict/] Тематики информационные технологии в целом …   Справочник технического переводчика

  • United States — a republic in the N Western Hemisphere comprising 48 conterminous states, the District of Columbia, and Alaska in North America, and Hawaii in the N Pacific. 267,954,767; conterminous United States, 3,022,387 sq. mi. (7,827,982 sq. km); with… …   Universalium

  • UNITED STATES OF AMERICA — UNITED STATES OF AMERICA, country in N. America. This article is arranged according to the following outline: introduction Colonial Era, 1654–1776 Early National Period, 1776–1820 German Jewish Period, 1820–1880 East European Jewish Period,… …   Encyclopedia of Judaism

  • Henrik Ibsen — Ibsen redirects here. For other people named Ibsen, see Ibsen (disambiguation). Infobox Writer name = Henrik Ibsen birthname = Henrik Johan Ibsen caption = pseudonym = Brynjolf Bjarme (early works) birthdate = birth date|df=yes|1828|3|20… …   Wikipedia

  • IBM — This article is about the technology company sometimes referred to as Big Blue . For other uses of these terms, see IBM (disambiguation) and Big Blue (disambiguation). International Business Machines Corporation Type Public …   Wikipedia

  • Germany — /jerr meuh nee/, n. a republic in central Europe: after World War II divided into four zones, British, French, U.S., and Soviet, and in 1949 into East Germany and West Germany; East and West Germany were reunited in 1990. 84,068,216; 137,852 sq.… …   Universalium

  • Austria — Austrian, adj., n. /aw stree euh/, n. a republic in central Europe. 8,054,078; 32,381 sq. mi. (83,865 sq. km). Cap.: Vienna. German, Österreich. * * * Austria Introduction Austria Background: Once the center of power for the large Austro… …   Universalium

  • china — /chuy neuh/, n. 1. a translucent ceramic material, biscuit fired at a high temperature, its glaze fired at a low temperature. 2. any porcelain ware. 3. plates, cups, saucers, etc., collectively. 4. figurines made of porcelain or ceramic material …   Universalium

  • China — /chuy neuh/, n. 1. People s Republic of, a country in E Asia. 1,221,591,778; 3,691,502 sq. mi. (9,560,990 sq. km). Cap.: Beijing. 2. Republic of. Also called Nationalist China. a republic consisting mainly of the island of Taiwan off the SE coast …   Universalium

  • ethics — /eth iks/, n.pl. 1. (used with a sing. or pl. v.) a system of moral principles: the ethics of a culture. 2. the rules of conduct recognized in respect to a particular class of human actions or a particular group, culture, etc.: medical ethics;… …   Universalium


Поделиться ссылкой на выделенное

Прямая ссылка:
Нажмите правой клавишей мыши и выберите «Копировать ссылку»